por José C. (1º ESO)
En clase xurdiron dous enfoques dependendo do concepto de presión do aire. A min interesoume este tema polo óxido nitroso que é un gas moi intrigante e porque son un grande afecionado ao mundo do motor. O do óxido nitroso oíno nun programa de coches chamado Top Gear Inglaterra que se emite en Energy. O óxido nitroso é un axente incoloro, cun certo olor a dóce e é unha molecula altamente inestable no aire.
O óxido nitroso é o principal destrutor da capa de ozono, tamén é un gas de efecto invernadoiro. Cando a atmosfera recibe fortes doses de óxido nitroso e cando impactan contra o solo, edificios ,plantas, etc: é a chamada precipitación seca. Permanece na atmosfera e combínanse con humidade das nubes e caen coa chuvia, a neve e o orballo: é a chuvia ácida.
Tamén se usa na medicina, pero as sobredoses son perxudiciais.
E tamén nos motores, que se almacena nos cilindros de aceiro comprimido. É inflamable pero non explosivo a temperatura crítica (36,5 graos) e por íso se encontra en estado líquido dentro dos cílindros. Cando se libera deles, a presión atmosferica ambiente, transfórmase en vapor. A presión sobre o cilindro líquido é sobre 51 bar e permanece ata que todo o liquído se evapora.
Jose interesame moito artigo pero teño unha pregunta. O óxido nitroso métese nos cilindros do motor ou son cilindros a parte que lle dan máis velocidade aos cilindros do motor e ao cohe en xeral.
ResponderEliminarMetense unhas bonbonas no maletero ou así e levanse tubos
EliminarGustame o teu artigo pero o óxido nitroso levano todos os coches nos seus cilindros? E tamén teño visto en xogos que os coches teñen (Nitro), pero iso e o mesmo?
ResponderEliminarNo eso non ven de serie tes quello adaptar.Eso e e ciencia ficion
EliminarComo mola!
ResponderEliminarA que sí!
EliminarO oxido nitroso e moi caro se tes un coche de gasolina e mellor o keroseno que e un pouco más barato e eso tampouco non daña o motor
ResponderEliminar